Rólam
2017. március 22. írta: TEAharmónia

Rólam

Szervusz Kedves GondolatOlvasó!

30 évet dolgoztam a vállalati szférában jogi szakokleveles mérnökként, mikor ráléptem a tea útjára és örökre a teák világában maradtam. Természetgyógyász lettem, nyitottam egy teaboltot és előadásokat tartok. Szakterületem a fitoterápia (gyógynövényekkel gyógyítás) és az akupresszúra (hagyományos kínai orvoslás).Teaszakértői vizsgát tettem a Ceylon Teaboard Company iskolájában. Azt mondom ismerem a tea teljes életciklusát a terroirtól a felszolgálás szertartásáig, egészségre gyakorolt jótékony hatásáig, annak minden apró részletével. De ez így nem igaz, törekszem megismerni. Olyan végtelen ez a világ, hogy minél többet tudok, annál inkább látom, mi mindent nem tudok még. A kínai kungfu teaszertartás folyamatában megtaláltam a tea önismereti útját és Gaál Viktor (pszichológus, life coach) szakmai tanácsadását figyelembe véve kidolgoztam a TEACOACHING szemléletet.

Szeretem a természetet, szeretem az életet, szeretem az embereket. Érdekel a természet működése. 

A bejegyzés trackback címe:

https://teaharmonia.blog.hu/api/trackback/id/tr8812360641

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása